Tornem-hi amb el Graham
per Marcel Estadella
Dijous passat, amb un fred que ens obligava a bellugar-nos si us plau per força , L’Albert G. Masip i jo mateix vam tornar a atacar el Graham . Ens havíem plantejat de trovar l’emplaçament del número de bastidor , i després d’una cerca , sembla que la part superior del llarguer dret davanter ens donava la solució :
- I com que no en teníem prou , buscàvem i trovàvem també el número de motor :
- La neteja de l’interior ens portava a fer inventari de tot el material que hi havía dins el vehicle , començant pels seients , seguint amb una membrana del carburador i acabant la feina amb la barra dels llums , que un cop presentada ens feia dir el “que belle allure!” .
També s’ha aprofitat per treure una plantilla de la sortida de l’escapament i en Joan Cols ja ha fet la peça en passamà de 12 mm . Ara caldrà cercar un troç de tub de la mida adient i fer almenys el primer tram de l’escapament per tal de poder provar d’arrencar el motor i despertar-lo d’un son que dura quinze anys pel cap baix .
Amb tot , no fou l’única feina del dia . En Miguel Atencia i en Joan Cols es dedicàven a deixar per acabat el Casas per a una possible activitat de dijous que ve al matí . Ja en parlarem .
0 comentaris