El PSC es compromet a augmentar la freqüència de busos Solsona-Manresa.
Regió 7, 28 de gener de 2010
Notícia publicada al Regió 7, el 12 de desembre del 2009:
El PSC s’ha compromès a augmentar la freqüència de viatges Solsona-Manresa. Així ho ha avançat a aquest diari el regidor de Governació de l’Ajuntament de Solsona, Josep Caelles, després de reunir-se amb membres del seu partit. Actualment, la comarca disposa de 4 autobusos el dia per fer el trajecte fins a la capital del Bages amb horaris poc flexibles. Amb això, el que s’està estudiant és oferir, a través de minibusos, més viatges des de Solsona fins a Cardona, localitat des d’on surten busos en direcció a Manresa cada hora, aproximadament (11 el dia).
El regidor Caelles assegura que durant la trobada que va mantenir la setmana passada amb representants socialistes, aprofitant la visita de la consellera de Sanitat, Marina Geli, a Solsona, es va tractar la problemàtica. Segons comenta Caelles, Geli va adquirir “el compromís personal” de tirar endavant la proposta per “millorar els horaris, que per desplaçar-se a cal metge són molt dolents”. “La consellera ens va dir que traslladaria les nostres reivindicacions al secretari general de Mobilitat, Manel Nadal, i va ser molt comprensiva per resoldre aquest dèficit tan aviat com pugui”, destaca Caelles.
Així, el regidor de Governació de Solsona es mostra “totalment convençut” que la Generalitat, amb la reivindicació del PSC, millorarà el servei de transport públic. Caelles valora que Solsona té un “greuge comparatiu” respecte d’altres capitals de comarca i explica que cal posar-hi solució tan aviat com sigui possible: “no pot ser que una persona que tingui hora a cal metge a la una del migdia hagi de sortir de Solsona a tres quarts de vuit per culpa d’uns horaris tan limitats”. Actualment les hores de sortida són a les 6.10, a les 7.55, a les 14.30 i a les 16.55 hores. El regidor de Governació admet que els busos no solen anar plens, per això “la millor opció” és enllaçar amb Cardona. Caelles conclou que “no demanem que pugi el tren, però sí un transport públic digne”.
Deixa un comentari
Notícies relacionades
- Un Setra S-319 GT HD d’ALSA asignat a serveis per les comarques de Lleida
- Castellà rep dos Irisbus Eurorider D43 SRI Noge Touring II
- Retirat una Mago d’Autocars Tarrés.
- Engeguen un servei de transport públic de Tavertet i Tavèrnoles a Vic amb taxi en comptes d’autobús.
- Un Mercedes O-404 Bogie Noge Touring ex ALSA a Plana.


















Aquesta notícia encara no té cap comentari.